Ne-am decis să creăm un loc de joacă pentru mici și mari din dorința de a reînvia dragostea pentru învățare și pentru a crește adaptabilitatea la schimbare. Icebreaker este un concept de spațiu și programe bazate pe joc. Cum ar fi să râzi în hohote și să îți dezvolți abilități de angajabilitate sau antreprenoriat alături de alți exploratori curioși? Să descoperi ce profesie ți se potrivește sau să redescoperi pe ce domeniu ți-ar face plăcere să te reprofilezi? Alături de alții ca tine. Într-o comunitate. Am visat și am creat această comunitate pentru tineri cu vârste cuprinse între 10 și 35 de ani, pentru că la asta ne pricepem.

  • Armina Sîrbu are 15 ani de experiență în educație non-formală și programe de training pentru tineri. Este pasionată de tot ce e nou și funcționează în design educațional de calitate.
  • Larisa Petre are 5 ani de experienta in managementul proiectelor si un spirit antreprenorial foarte dezvoltat. A gestionat cu succes bugete mari și adoră să facă ateliere pentru cei mici.
  • Daniel Sîrbu este inginer de profesie si aduce echipei peste 10 ani de experienta in tehnologie, proiecte IT și ne ofera răspunsuri la dilemele digitale din Icebreaker.

Ne-ar plăcea să povestim la o cafea dacă rezonați cu ceea ce facem si v-ati dori sa sustineti eforturile noastre.

La echipa de fondatori, in fiecare an se adauga o echipa de baza (“coreteam”) de liceeni care muncesc cot la cot cu Armina pentru dezvoltarea si implementarea programelor Icebreaker.

We decided to create a playground for young and old with the purpose to sparkle the flame of learning with joy and to increase agility. Icebreaker is a concept that puts together a space and game-based programs. What would it be like to laugh out loud and also develop employability or entrepreneurial skills together with other curious explorers? To discover what profession would suit you or to rediscover what field of work could be a “redirect” option for you? Together with others like you. In a community. We dream about it and created this community for youth between 10 and 35 years old, because this is what we are good at.

  • Armina Sîrbu has 17 years of experience in non-formal education and training programs for youth. She is passionate about anything that’s new and which works in qualitative learning design.
  • Larisa Petre has  5 years of experience in project management and a highly developed entrepreneurial spirit. She successfully manager big budgets and loves doing workshops for the little ones.
  • Daniel Sîrbu is an engineer by profession, bringing our team over 10 years of experience in technology, IT projects, and offering us answers to the digital dilemmas we bump into in Icebreaker.

We would love to have a coffee together if you resonate with what we are doing and would like to support our efforts.

Besides the founders team, each year we add a coreteam of high school youth that work side by side with Armina to develop and implement the Icebreaker programs.